Ήρθε και πάλι στιγμή της επικαιροποίησης των πρώτων βοηθειών στο προσωπικό μας.
Η Επομέα Θεσσαλονίκης με τον Διευθυντή BLS /AED Giannis Mentis, την ιατρό μας Κική Τσακίρη, τον Κώστα Ουζούνη, την Μυρτώ Γλεούδη, την Ευγενία Τζομπανάκη και την Ειρήνη Ράπη, συνεχίζοντας το έργο της προσφοράς, μας παρουσίασαν και μας εκπαίδευσαν για μία ακόμη φορά στις Δεξιότητες ΚΑΡΠΑ (Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης).
Τους ευχαριστούμε για την πολύτιμη συνεισφορά τους στην εκπαίδευση του προσωπικού μας. 
Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως.




